2023 Screenshot jaarverslag 2022

Jaarverslag 2022 is live!

Publicatiedatum: 9 augustus 2023

Geweldig! Het jaarverslag 2022 van Recreatie Noord-Holland is live! We presenteren dit verslag via een speciale website.

Wij laten iedereen op een enthousiaste en vernieuwende manier zien wat we doen om natuurinclusief recreëren mogelijk te maken. Het jaarverslag hebben we samen gemaakt. Veel medewerkers zijn betrokken geweest bij de samenstelling van het verslag. Een enorme klus, die nu geklaard is! Daar zijn we trots op.

Bekijk: Jaarverslag Recreatie Noord-Holland 2022

Hoogtepunten

Er is weer veel gebeurd in 2022. Het jaarverslag staat vol hoogtepunten over bijvoorbeeld het interne ontwikkeltraject Facilitair Leidinggeven met als resultaat meer zelfstandigheid en verantwoordelijkheid voor medewerkers in hun dagelijkse werk, de hoge tevredenheidsscore bij het medewerkersonderzoek, nieuw beleid voor hybride werken, een interactief intranet, verbetering van de recreatiemonitor, digitalisering vastgoed contractbeheer of de uitbreiding en vernieuwing van het Wandelnetwerk Noord-Holland. De lijst van hoogtepunten is lang!

Naast de RNH-hoogtepunten, is er natuurlijk ook aandacht voor de highlights voor onze opdrachtgevers van de vijf recreatieschappen.

Beheer, Toezicht en Routebureau in de schijnwerper

Dit jaar is er extra aandacht voor de medewerkers van Beheer, Toezicht en het Routebureau met leuke én informatieve video's. De collega's van Beheer vertellen over hun verantwoordelijkheid voor verzorgde en gezonde recreatiegebieden met aandacht voor biodiversiteit. Onze boswachters spreken over het garanderen van veiligheid voor mens en natuur en daarnaast hun rol als gastvrouw en gastheer voor recreanten. De collega's van het Routebureau vertellen over de aanleg, het onderhoud en de communicatie van het grote routenetwerk in heel Noord-Holland, zowel op het land als op het water. Iedereen spreekt vol passie over de dagelijkse werkzaamheden, hun drijfveer voor het werk en opvallende gebeurtenissen.

Bekijk onze website met het jaarverslag 2022. We wensen je veel leesplezier!